back to top
Středa, 13 listopadu, 2024
magazin

Proč jsou PPC a placené reklamy nezbytné pro vaše podnikání

Bez webových stránek a sociálních sítí se v dnešní době podniká jen těžko. Lidé na nich totiž tráví stále více času. Logicky tak právě skrze online prostředí hledají i zboží a služby, které by si rádi pořídili. Tohle je ale fakt, který ví snad každá firma i podnikatel. Jak to tedy udělat, aby si potenciální zákazník vybral právě vás?

Odpovědí je online marketing. Velkým pomocníkem jsou v tomto směru placené reklamy, jako jsou meta ads, které zahrnují reklamu na Instagramu nebo Facebooku, či tik tok reklama, která umožní sdílet reklamu na vaši firmu na sociální síti Tik Tok, která je stále populárnější. Placená reklama je možná i ve vyhledávačích, aby vaše reklama byla při vyhledávání služby nebo produktu, který poskytujete, co nejvýš. Touto reklamou jsou například takzvané google ads. Tím se pak maximalizuje šance, že u vás člověk nakoupí. Ve vyhledávačích sjíždí na první stránce úplně dolů jen málokdo, na další už neklikne prakticky nikdo. Chcete-li vyšší zisky, je nezbytné být ve vyhledavači vysoko, aby vás nikdo nepřehlédl.

Podobně důležitá je i výše zmíněná placená reklama na sociálních sítích. Dokáže totiž cílit na vaše potenciální klienty. Vyhodnotí, kterému uživateli sociální sítě by se právě váš produkt nebo služby mohly hodit a ukáže mu jej v jeho obsahu na Instagramu či Facebooku nebo v takzvaném story. Taková reklama dokáže zvýšit zisky, protože se díky ní o vás dozví opravdu relevantní zákazníci. Například pokud prodáváte doplňky do bytu, reklama se zobrazí lidem, které na základě vyhodnocení dostupných dat označila jako ty, jimž by se váš obsah mohl líbit a zajímat je. Touto cestou se dají nejen zvýšit zisky, protože tak u vás lidé skutečně nakoupí, ale budujete si tímto způsobem i brand. 

Typem placené reklamy, která je pro firmy velmi výhodná, je pak PPC reklama. Tento typ reklamy vám rovněž zajistí přední příčky ve vyhledávačích, stejně tak na sociálních sítích zacílí lidi, kteří opravdu mohou být vašimi potenciálními zákazníky. Její obrovskou výhodou pak je to, že platíte takzvaně za kliknutí. To v kostce znamená, že zkrátka platíte pouze za ty zákazníky, kteří na vaši webovou stránku  skutečně přijdou, protože je zaujala. Je zde tak velká šance, že u vás nakonec i nakupí. PPC reklamy umí zasáhnout velké množství lidí za nízké náklady. 

Vyznat se v reklamách, jejich typech, cílení a podobně není vůbec jednoduché. Vše ale dokáže zařídit marketingová agentura, která nabízí konzultace reklam. Zkušení marketéři s vámi proberou vaši představu, cíle, které si od reklamy slibujete, a zkonzultují s vámi i váš budget. Na základě těchto informací pak nastaví reklamu, která bude vyhovovat přesně potřebám vašeho podnikání. Agentura zároveň zvládne i celkovou správu sociálních sítí, aby byly pro zákazníky přitažlivé a vám tak pomohly růst. 

Doporučujeme

Další články autora