- Reklama -zprávy
- Reklama -udalosti

Zákazníkům jedině vstříc. S CRM systémem to jde snadno

Firmy, které staví na prozákaznickém přístupu, mají obvykle navrch nad konkurencí, jejímž jediným cílem je „prodat za každou cenu“. Výhody plynoucí ze strategie založené na dobrých vztazích se projevuje především v delším časovém horizontu – spokojení zákazníci se obvykle rádi vracejí, a v konečném součtu utratí mnohem více, než kdyby se po prvním nákupu jali vyzkoušet něco jiného.

Fakt, že zákaznicky orientovaný management většinou funguje na výbornou, si můžete ověřit na vlastní kůži. Ale jak začít? Klíčem k úspěchu jsou podrobné informace o nakupujících a ty vám pomůže získat CRM řešení.

Co je CRM systém a jaké výhody nabízí?

Customer relationship management (CRM) je strategie, která staví na třech základních pilířích: na správě dat, uspokojení potřeb zákazníka a automatizaci procesů. Procesním nástrojem, tedy aplikačním softwarem, je CRM systém.

Vhodně zvolené CRM řešení vám příslovečně proklestí cestu ke stabilní zákaznické základně. Software neúnavně sbírá veškerá data o všech lidech, kteří u vás nakoupí nebo projeví zájem o služby, informace pečlivě roztřídí a připraví pro vás podklady pro detailní analýzy, na jejichž základně snadno predikujete, jak se daná skupina zákazníků chová.

Praktický přínos implementace CRM systému je však mnohem impozantnější. Software oceníte například při tvorbě e-mailingových kampaní nebo zvyšování rychlosti odezvy zákaznického servisu.

Vyzkoušejte si špičkové CRM zdarma

Kvalitní CRM systém nemusí stát horentní částku. Potvrzuje to české CRM v Outlooku eWay-CRM, které využívají tisíce firem u nás i v zahraničí. Renomovaný server Capterra software opakovaně označil jako jednu z nejlepších možností v rámci své kategorie a přesvědčit se o tom můžete i zdarma. Stačí si stáhnout variantu FREE na dobu neomezenou nebo PREMIUM na 30 zkušebních dní.

Doporučujeme

Další články autora